Kasetony reklamowe

+48 531 083 838

+48 884 883 249

  • reklama zewnętrzna
    Restauracja MOJO
  • szyldy reklamowe
    Kaseton dla kawiarni
  • 67
    Studio Fotograficzne
  • 24
    Kasy Polskie

  • 22
    Sklep Jass

  • 23
    Kasy Polskie

  • Reklama Ledowa 6
    Reklama LED-PIXEL
  • Reklama Ledowa 4
    Reklama Ledowa
  • Reklama Ledowa 1
    Reklama LED-PIXEL
  • Reklama Ledowa 8
    Skrabex
  • Reklama Ledowa 9
    Skrabex LED
  • Reklama Ledowa 10
    Skrabex LED-pixel
  • 12-нд
    Sklep odzieżowy
  • 7-нд
    Pylony
  • 68
    Laboratorium Medyczne


Kasetony reklamowe



Klasyczne i podświetlane

Kasetony reklamowe są chętnie wybierane przez firmy o bardzo zróżnicowanych profilach działalności. Pełnią one kilka funkcji jednocześnie: informują, wpływają na identyfikację marki, wyraźnie zaznaczają siedzibę firmy i są swego rodzaju dopełnieniem dekoracyjnym, podkreślającym styl danej marki.

Kasetony mogą być jedno lub dwustronne, klasyczne lub podświetlane. Do ich produkcji wykorzystuje się między innymi dibond, plexi i aluminium. O ostatecznym doborze materiału decyduje oczywiście klient. Podczas konsultacji zespół naszej agencji reklamy zewnętrznej doradzi najodpowiedniejszy materiał dostosowany do warunków, w których kasetony będą zamontowane.

Dlaczego warto wybrać taką formę reklamy wielkoformatowej? Bo ma bardzo wytrzymałą konstrukcję, występuje w korzystnych cenach, można montować ją zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Dodatkowo jest bardzo dobrze widoczna, tym bardziej, jeśli zdecydujecie się na kasetony podświetlane ledami. Wybierając oświetlenie LED stawiacie na wydajność i mniejsze zużycie prądu.

Kasetony zwracają uwagę konsumenta na markę, produkt, firmę czy usługę i zachęcają, by dowiedzieć się o niej więcej. Ważne jest, by informacja zawarta na kasetonach była czytelna, prosta i chwytliwa, a montaż odbył się w miejscu, w którym będzie najlepiej widoczna.

Litery przestrzenne, podświetlane logo lub inne nasze produkty, z reguły wykonuje się w żywych, przyciągających wzrok kolorach zachowując gust i smak. Udowodnione przez psychologów zjawisko, że człowiek może wizualnie zapamiętać nie więcej niż 7 słów, stosujemy przy każdym naszym projekcie. Czcionka na nośniku reklamowym musi być czytelna z odległości sięgającej nawet 50 metrów. Trzeba wziąć pod uwagę również miejsce docelowe konstrukcji, przewidzieć jak reklama będzie się prezentowała z różnych stron.

Naszą dewizą jest: „Przystępna cena, wysoka jakość, realne terminy”.

TOP