Żyjemy w czasach coraz większej konkurencji. Praktycznie na każdym kroku mijamy różnego rodzaju sklepy i punkty usługowe. Aby w odpowiedni sposób zaprezentować swoją działalność oraz wypromować swój biznes wśród lokalnych klientów warto zastosować sprawdzone rozwiązania marketingowe. Jednym z takich rozwiązań jest montaż kasetonów reklamowych. Są one tworzone na specjalne zamówienie klientów, co sprawia, że mogą posiadać nazwę konkretnej firmy oraz jej logo. Wszystko po to, by potencjalni klienci nie mieli żadnych problemów ze znalezieniem naszej firmy.

Kaseton reklamowy – co to?

Kaseton reklamowy to forma reklamy, której zadaniem jest przyciągnięcie wzroku przechodniów oraz odpowiednie zareklamowanie prowadzonej działalności. Tego typu konstrukcje są dostępne w wielu formatach oraz konfiguracjach. Wyróżniamy kasetony jednostronne i dwustronne, prostokątne czy też okrągłe. Mogą być one przymocowywane do ściany budynku prostopadle oraz równolegle. Wszystko jest bowiem uzależnione od indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorcy.

Kasetony reklamowe mogą być wytwarzane z różnych materiałów – dibond, plexi czy też aluminium. Wyróżniamy akcesoria klasyczne, jak i podświetlane od wewnątrz. Zastosowanie oświetlenia LED powoduje, że logo oraz nazwa firmy są widoczne nawet po zmroku, co zapewnia jeszcze skuteczniejszą promocję firmy. Dzięki odpowiednio dobranej czcionce oraz kolorystyce baneru reklama może być widoczna z odległości sięgającej nawet do 50 metrów. Przy wyborze baneru z oświetleniem LED wyborowi podlega nie tylko jego kolorystyka, ale również sposób sterowania. Oświetlenie może być bowiem uruchamiane włącznikiem ręcznym, czujnikiem zmierzchowym oraz automatycznym zegarem sterującym. Powoduje to, że kaseton reklamowy może świecić wyłącznie w wyznaczonych godzinach.

Tego typu produkty mogą informować nie tylko o lokalizacji konkretnej firmy. Często zdarza się, że reklamują one oferowane produkty czy też przedstawiają szczegółowe dane kontaktowe firmy. Możliwości jest bardzo wiele i to od potrzeb każdego z klientów zależy, na jakie rozwiązanie się zdecyduje.