Duże litery przestrzenne to ciekawa forma reklamy zewnętrznej. Obiekty wykonane z lekkich, ale wytrzymałych materiałów mogą układać się w logo 3D na ścianę, ale też w każde inne hasło reklamowe, jakie zażyczy sobie zleceniodawca. Dodatkowo podświetlane, są efektowne i skuteczne w przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów.

Wykorzystanie liter przestrzennych

Logo 3D podświetlane najczęściej produkowane jest w celu zawieszenia go na ścianie — na elewacji budynku, wewnątrz lokalu, a czasami w obu tych miejscach. Nieco rzadziej zdarzają się realizacje stojące, ale czasami klienci mają również takie projekty – loga 3D mogą być montowane na przykład na dachu firmy, restauracji lub sklepu. Tworzone mogą być konstrukcje z samych liter, a także wersje z tłem, do którego przytwierdzone są te pierwsze. Zewnętrzne realizacje powinny być podświetlane. Wtedy będzie można zauważyć je także nocą.

Reklamy wieszane mocuje się w różnych miejscach, w których mogą służyć do identyfikacji firmy. Z reguły zajmują przestrzeń nad wejściem do siedziby lub za biurkiem w recepcji. Można także zamontować je na bramach i łukach wjazdowych, a nawet na… foodtruckach. Litery przestrzenne doskonale sprawdzają się bowiem nie tylko w przypadku firm z siedzibami stacjonarnymi, z powodzeniem wykorzystuje się je w różnych branżach.

Logo 3D i kreowanie wizerunku marki

Identyfikacja wizualna firm powinna służyć budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, a litery przestrzenne i podświetlane loga 3D są ciekawym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Wyglądają nowocześnie i mają zupełnie inną formę od typowych szyldów. Zaprojektowane w interesujący sposób, wykonane z materiałów, które nie niszczą się pod wpływem czynników atmosferycznych, a do tego odróżniające się od bryły budynku – takie formy reklamy zapadają w pamięć i budzą pozytywne skojarzenia z firmą. Loga 3D na ścianę w korzystnych cenach wykonujemy w GKR-Group – skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszych informacji na temat realizacji projektu.